کسب و کار

نصب ویدئو وال در بیمارستان ها و مراکز درمانی

نصب ویدئو وال در بیمارستان ها و مراکز درمانی چگونه است ؟

قبل از نصب ویدئو وال در بیمارستان ها و مراکز درمانی باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. از جمله: اندازه صفحه نمایش، مصالح ساختمانی، نگهداری و آموزش کارکنان. از تعمیر و نگهداری گرفته تا پوشش رسانه‌ای، در این مقاله ما تمام نکات و گروه‌های خدمات فناوری اطلاعات را به اشتراک گذاشته‌ایم.

تلویزیون شهری تصاویر بزرگ و قدرتمندی را به نمایش می گذارد و می تواند خدمات ارزشمند – و غیرقابل انکاری – را در زمینه درمان و مراقبت ارائه دهد.
هنگامی که دیوارهای ویدئویی در بیمارستان یا مرکز درمانی نصب می‌شوند، به کارکنان کمک می‌کنند تا داده‌هایی مانند تخت‌های موجود و زمان ترخیص و همچنین حرکات بیمار را در سراسر بیمارستان ردیابی کنند.

دیوارهای ویدئویی نصب شده در اتاق‌های انتظار یا سالن‌ها می‌توانند برنامه‌های سرگرمی را برای مهمانان یا اطلاعات ناوبری، اطلاعیه‌های عمومی و هنر نمایش دهند.
خدمات دیوار ویدیویی در حال رونق است: Fortune Business Insights انتظار دارد که بازار خرید تلویزیون LED شهری تا سال 2026 به 36 میلیارد دلار برسد که بیش از دو برابر سهم بازار در سال 2018 است.

 

نصب ویدئو وال در بیمارستان ها و مراکز درمانی

 

 

به گفته سوچیت روت، مدیر بازاریابی استراتژیک بارکو که سیستم های تصویر متحرک را تامین می کند، بیمارستان ها معمولا نمایشگرهای 55 اینچی سفارش می دهند. با یک ویدئو وال، می توانید یک صفحه نمایش بزرگ با پنل های متعدد ایجاد کنید. Root گفت که دیوارهای ویدئویی باید حداقل “قاب” داشته باشند – فضای بین پانل ها – یا اصلاً هیچ حاشیه ای نداشته باشند تا از حواس پرتی هایی که در محتوای نمایش داده شده تداخل ایجاد می کنند جلوگیری شود.
او همچنین به بیمارستان‌ها توصیه می‌کند که به‌جای نمایشگرهای خانگی، به دیوارهای ویدیویی حرفه‌ای نگاه کنند. وی گفت: از آنجایی که بیمارستان 24 ساعته است، باید فقط محصولات مناسب را خریداری کنند.
نتیجه‌گیری: ویدئو وال‌ها می‌توانند خدمات ارزنده‌ای در حوزه سلامت ارائه کنند. از راهنمای زیر برای پیدا کردن دیوار ویدئویی مناسب برای بیمارستان خود استفاده کنید.

5 سوالی که باید هنگام خرید ویدئو وال برای بیمارستان از خود بپرسید:

1- ویدئو وال در کجا قرار دارد؟
سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند از ویدئو وال برای ارائه اطلاعات مهم در مورد گردش کار بیمارستان، نیازهای آزمایش، ظرفیت بیمارستان، نظارت از راه دور بیمار و برنامه‌های پرسنل استفاده کنند. بنابراین ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا نصب ویدئو وال در اتاق انتظار که نقطه کانونی عمل است یا در اتاق کنترل فرآیند درمان برای مرکز درمانی شما مناسب تر است.

روت می‌گوید: «ویدیوال‌ها به‌عنوان مرکز عصبی بیمارستان عمل می‌کنند و تمام داده‌ها و اطلاعات مربوط را برای کارکنان جمع‌آوری و نمایش می‌دهند تا بتوانند تصمیمات درستی را برای بیماران، کارکنان و سایر ذینفعان اتخاذ کنند.» هر مرکز مدیریت مراقبت حداقل یک ویدیو وال دارد. همه اینها به گردش کار عملیاتی آنها بستگی دارد.
نمایشگرها برای نصب در مکان هایی در نظر گرفته شده است که برای بیماران و بازدیدکنندگان قابل مشاهده است. تنظیمات ویدئو وال را بر اساس شرایط نوری در مرکز درمانی خود تنظیم کنید.

2- چه نوع محتوایی نمایش داده می شود؟
تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید اطلاعات ناوبری را برای کمک به بیماران در یافتن راه خود در بیمارستان نشان دهید یا محتوای سرگرم‌کننده را روی دیوار ویدیویی پخش کنید.
برای برنامه های کاربردی، از کارکنان خود بپرسید: آیا دیوار ویدئویی نیاز به ارتباط با اولین پاسخ دهندگان دارد؟ آیا کارمندان می توانند از داشبورد تعاملی که محتوا را از دوربین زنده داخل آمبولانس یا در ورودی ساختمان پخش می کند، بهره‌مند شوند؟

ما در مورد نیازهای واقعی سازمان شما تحقیق می کنیم و با شرکای شما برای طراحی آنچه شما نیاز دارید مشورت می کنیم.

3- آیا مشابه سازمان های دیگر است؟
کارکنان بیمارستان برای افزایش قابلیت‌های نجات جان ویدیو وال در نزدیک‌ترین بخش اورژانس؛ باید تصمیم بگیرد که با اداره ترافیک جاده ای یا سایر سازمان ها همکاری کند.

مثلاً اگر آمبولانس در جاده ای باشد که ترافیک می بیند، کدام مسیر را باید طی کنند تا آمبولانس سریعتر به مقصد برسد؟ روت می گوید: گاهی اوقات مسئولان راهنمایی و رانندگی به شما اجازه می دهند از مسیر دیگری استفاده کنید. این تنها در صورتی امکان‌پذیر است که بتوان اطلاعات را بین اداره پلیس و بیمارستان که معمولاً دو شبکه امن و بسته هستند به اشتراک گذاشت.

4 -هر چند وقت یک بار محتوا را تغییر می دهید؟
هر چند وقت یک‌بار اطلاعات روی نمایشگر با محتوای جدید به‌روزرسانی می‌شود یا هر چند وقت یک‌بار به الگوهای ترافیکی در فضای عمومی بستگی دارد. همچنین برنامه به روز رسانی مطالب بر اساس برنامه زمانبندی پرسنل مرکز درمانی متفاوت است. اگر کارکنان عملیات بیمارستان شما 24 ساعت شبانه روز کار می کنند، ممکن است لازم باشد به طور منظم محتوا را به روز کنید تا با گردش کار آنها سازگار باشد.

عملکردهای اتوماسیون می توانند به روز رسانی محتوای ویدیو وال را برای کارمندان آسان تر کنند.
Root توصیه می کند: “پلتفرم های مدیریت محتوای رسانه مبتنی بر IP هستند و به اصطلاح “API های باز” دارند که امکان اتوماسیون و ادغام آسان با سایر برنامه ها را فراهم می کند. “اینها راه حل های سازگار با فناوری اطلاعات هستند و مقیاس آنها باعث می شود در آینده به طور گسترده ای قابل استفاده باشند.”

5- آیا برای نگهداری دیوارهای ویدئویی به نرم‌افزار نیاز دارم؟
مدیران فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی باید با کارکنان بیمارستان و فروشندگان مشورت کنند تا مشخص کنند که آیا نرم‌افزار خاصی برای کار با دیوار ویدیویی نیاز است یا خیر. اطمینان حاصل کنید که همه پرسنل پروژه عملکرد و کاربرد چنین نرم افزاری را درک می کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا